zondag 9 juni 2013

Afgelopen week heb ik drie mensen blij gemaakt met beschilderde bekers. Vier bekers met jongens en meisjes, de andere wilde tuinspullen erop omdat ze net een nieuw volkstuintje met huisje hebben. En dat laatste kan dus ook: een verzoek indienen met een eigen idee, wat ik dan in mijn stijl op het servies zet. Dat doe ik graag, mits ik wat vrijheid heb om het op mijn manier te doen. Ze waren beiden erg blij met het eindresultaat en ik ook!

Binnenkort laat ik nog meer servies zien (ook andere dingen dan mokken) op mijn blog want waarschijnlijk sta ik 7 juli samen met collega Sytstke van www.sytskedamsma.nl op de Home Made Market op de Frederik Hendriklaan (Fred) in Den Haag! Hoe leuk is dat? Ik heb er zin in en ik hoop iedereen daar te zien.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten