woensdag 25 februari 2015

Ook een kaartje? Mail naar mcmdesoet@gmail.com voor meer informatie

En toen werd kleine lieve Manuel geboren. Ik wist dat hij op een dag zou komen, maar of hij een hij was of een zij wist ik niet. In beide gevallen wel de naam, maar nog niet het geslacht, de ouders ook niet. Extra spannend dus en uitdagend om een kaartje te maken. In overleg met de ouders werd besloten om het kaartje unisex te maken en later de naam toe te voegen. Zoals je ziet staan beide ouders erop en een belangrijk kenmerk van hun woonplaats: de Martini toren. Hieruit voort vloeide weer het idee om de naam in de vlag te zetten. Dat is zo leuk aan dit vak, al doende kom je steeds op nieuwe ideeën. Misschien val ik in herhaling maar ook nu ben ik weer trots. Elk kaartje is toch weer even bijzonder en ik denk dat dat altijd zo zal blijven, net zoals elke baby dat is voor zijn ouders.

Krijg jij ook een baby? Of ga je misschien trouwen? Of wil je iets anders? Mail voor meer info naar mcmdesoet@gmail.com



Geen opmerkingen:

Een reactie posten