zondag 8 februari 2015

Wil jij ook een babykaartje? Mail voor info naar mcmdesoet@gmail.com

Hallo iedereen! Lang geleden is een lief jongetje geboren, Keesje. Zijn ouders wilden een persoonlijk babykaartje en mailden me. En kijk nou naar het resultaat! Erg leuk als je het mij vraagt en wederom ben ik trots op dit product. Het is steeds ook zo leuk samenwerken met de ouders. Zij hebben een idee, dat zet ik om in beeld, en na wat aanpassingen ontstaat het kaartje. Daarbij vind ik het steeds erg bijzonder om zo een persoonlijke bijdrage te leveren aan het geluk van aanstaande ouders.

Wil jij ook een kaartje voor je baby/bruiloft/feest of iets anders, mail mij dan naar mcmdesoet@gmail.com. Graag minimaal 6 weken voor de uitgerekende of geplande datum.

Binnenkort meer kaartjes. Want ja, dat er al meer dan een halfjaar niets gebeurd op deze site wil natuurlijk niet zeggen dat er in de tussentijd geen kaartjes zijn gemaakt ;)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten